Logo-ALUMNIFAQ

Indien u vragen hebt die niet in deze rubriek beantwoord worden kunt u ons deze overmaken via e-mail: alumni@hzs.be.

Kan iemand, die hiervoor belangstelling heeft, ook in het ledenbestand van Alumni HZS opgenomen worden als hij/zij niet aan de Hogere Zeevaartschool gestudeerd heeft ?

Neen, om opgenomen te worden in het alumnibestand moet men aan de HZS gestudeerd hebben.

 

Ik ken een studiegenoot die geen internettoegang/e-mailadres heeft. Kan hij/zij toch lid worden van Alumni HZS?

Neen, dit is spijtig genoeg niet mogelijk. Heel de registratieprocedure verloopt online.

Ik heb mij geregistreerd maar heb nog geen wachtwoord ontvangen.

Mogelijk is er een fout geslopen in uw e-mailadres en kon daarom het wachtwoord niet verstuurd worden. Meld ons uw probleem via alumni@hzs.be en we zullen nakijken wat er mis is gelopen!

Ik heb een foto in het ledenbestand opgeladen maar die wordt niet goed weergegeven.

De foto’s worden automatisch naar een standaardvorm aangepast. Om vervorming te voorkomen is het dus best dat uw foto het juiste formaat heeft vooraleer u hem oplaadt (verhouding hoogte 1,3 tegenover breedte 1,0).

Ik kreeg regelmatig berichten van de alumniverening per mail toegestuurd maar plotseling is dit gestopt.

Hebt u een nieuw e-mailadres en hebt u uw persoonlijke gegevens niet via de CV Manager aangepast? Dan zult u op het nieuwe e-mailadres uiteraard geen berichten ontvangen.
Het volstaat ook niet dat u ons het nieuwe e-mailadres meedeelt. Omdat wij uw wachtwoord niet kennen, kunnen wij uw persoonlijke gegevens niet aanpassen.
U moet dit zelf doen via de CV Manager (inloggen met oud e-mailadres + wachtwoord).
Nota: Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u geen nieuw aanvragen omdat dit naar uw oud mailadres zal worden gestuurd. Stuur in dit geval een bericht naar alumni@hzs.be en wij nemen contact met u voor de verdere stappen.